تقویت آنتن موبایل

بلاگی برای آشنایی با محصولات تقویت کننده آنتن تلفن همراه

تقویت آنتن موبایل

بلاگی برای آشنایی با محصولات تقویت کننده آنتن تلفن همراه

تقویت کننده آنتن موبایل چه دستگاهی است؟

مشاوره تلفنی قبل از خرید

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵


برای تقویت سیگنال موبایل در منزل یا محل کار چه می‌توان کرد؟ در این مقاله سعی شده است تا به صورت کامل به بحث درباره دستگاه های تقویت کننده تلفن همراه پرداخته شود. شما قبل از خرید یک ریپیتر موبایل، می بایست از ویژگی ها و کارکرد آن مطلع باشید.

دستگاه تقویت آنتن موبایل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آنتن دهی ضعیف تلفن همراه به چند دو ممکن است وجود داشته باشد:

  1. مشکلات دستگاه گوشی موبایل
  2. مشکلات دکل مخابراتی

هنگامی که مشکل آنتن دهی از دستگاه گوشی باشد، شما می بایست با روش های نرم افزاری یا سخت افزاری به بهبود دستگاه تلفن همراه خود بپردازید اما اگر مشکلات مربوط به دکل مخابراتی باشد، به ویژه زمانی که یک برج مخابراتی ساختمان شما را به خوبی پوشش نمی دهد، شما می بایست با خرید دستگاه تقویت کننده تلفن همراه این مشکل را برطرف نمایید.

دستگاه تقویت آنتن موبایل به یک سیستم با برد طراحی شده برای تکرار سیگنال های تلفن همراه می باشد. این دستگاه به وسیله یک آنتن خارجی سیگنال را در خارج از ساختمان (محلی که آنتن دهی وجود دارد) دریافت کرده و آن را تقویت و تکرار می کند و به وسیله آنتن داخلی در محیط پخش می کند.

تقویت آنتن موبایل

چگونه یک دستگاه ریپیتر موبایل برای خود تهیه کنم؟

برای پاسخ به این پرسش، باید ابتدا به چند پرسش دیگر پاسخ داد:

  1. محیط شما چند متر مربع است؟
  2. چه امکاناتی برای شما مهم است (اینترنت، مکالمه و …)؟
  3. بودجه شما چقدر است؟

در بازار ایران دستگاه های تقویت آنتن موبایل متفاوتی وجود دارد که می تواند در متراژهای مختلفی به بهبود آنتن محل شما کمک کند. شما می بایست قبل از خرید تقویت کننده، با توجه به متراژ خود به بررسی دستگاه ها بپردازید. همچنین دستگاه های تقویت کننده با توجه به امکانات خود به دسته های تک باند، دوباند و سه باند تقسیم میشوند. شما می توانید هر زمان که نیاز به بررسی بیشتر محصولات داشتید به فروشگاه موبایل ریپیتر مراجعه کرده و یا با تماس تلفنی از مشاوره رایگان متخصصان کارآزموده ما استفاده نمایید.

برای ورود به فروشگاه کلیک کنید

جهت تماس با ما و مشاوره رایگان کلیک کنید

برای بررسی محصولات تقویت کننده موبایل در سایت های بین المللی کلیک کنید

یازده راهکار تقویت آنتن موبایل

وسیله های مورد نیاز جهت نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل چیست؟

جهت نصب دستگاه ریپیتر موبایل، شما می بایست حداقل دو عدد آنتن (یک انتن داخلی و یک آنتن خارجی) داشته باشید. جهت انتقال سیگنال ضعیف از بیرون به دستگاه و سیگنال قوی از دستگاه به داخل محیط، شما به مقداری کابل نیاز دارید. کابل ها جهت اتصال به دستگاه و آنتن ها به چند کانکتور نیاز دارد. در صورتی که محیط شما بزرگ است، مثلا چند اتاق متفاوت دارید، می بایست آنتن داخلی بیشتر و اسپلیتر جهت تقسیم سیگنال تهیه کنید.